Introduktion

Kära syster,

När du läser det här brevet sitter jag troligtvis på ett flyg till Sunlit Tides. Du om någon vet hur mycket Nathan betyder för mig. Du vet att jag skulle göra allt för honom. Därför borde du förstå varför jag måste följa efter honom. Han betyder så otroligt mycket för mig. Det är nästan så mycket att det gör ont i hjärtat.


Jag vet att mamma och pappa aldrig tyckte om honom. Förstår inte varför de måste haka upp sig på hans ålder. Kärlek har inga gränser och du blir kär i en person inte personens ålder. Du sa även att du aldrig sett mig så lycklig som när jag är med honom. Han är helt enkelt mitt allt. Det betyder däremot inte att jag inte kommer att sakna dig, men jag kunde inte stanna hemma.


Det är inte lönt att du letar efter mig. Du kan inte övertala mig att komma hem. Jag vill det här, jag vill vara med honom. Jag kommer att fortsätta att skriva till dig så du behöver inte bli orolig över mig.


Många kramar

Brooke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar